Äntligen :D

YEEES!!! Äntligen en en fungerande bärbar dator, och jag älskar den!!! Kan ta en bild imorron och visa den :D Så nöjd, och fick visningsexemplaret så det blev mycket billigare. Sen fanns det redan photo shop i datan, om jag blev glad? JA!!! nu kan jag äntligen fixa till min nya blogg så att den blir klar :)
Nog om det.


Igår var folksam tanten här och pratade med oss, och det gick bra tror jag.. Är ju inte så jättebra på sånt med aktier o fonder o så, men det ska vara fixat nu så det blir nog bra :)
Köpte en bok idag också, tröttnade på twilight(stavning?) boken , så jag köpte mig en ny. Cirkeln heter den iallafall, någon som har läst, eller hört något om den? Ska tydligen komma två böcker till, och även en film, så vi hoppas att det blir ett plus. Kan komma tillbaka med besked när jag kommit in i den.



Nu är jag bara jättetrött! Gick upp 6 imorse.. Men imorron börjar jag 3 så jag får sova ut :D
Så jag säger god natt och hoppas att alla drömmer söta drömmar :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback