Gitarr & värme!

                        
Hallå där.
Börjar med att berätta att jag köpt mig en gitarr :) Vill så gärna lära mig att spela, så nu klirrar det för fullt här hemma :)
Jobbat hela veckan, ledig i tisdags då jag va hemma hos mormor o morfar :)
Så varmt och skönt väder, dock inte lika fint väder idag.. önskar att jag kunde vart ledig den här veckan ist för förra.. Men men.. Vill bada, har inte gjort det än i år, pinsamt..
Igår efter jobbet kom Sandra och Louise och gjorde mig sällskap :) Vi satt på djurgårn och spelade uno i värmen, mycke mys!
Idag är det fredag :D Jag älskar fredagar! Jobbar till 8, sen ska jag hem till min kärlek, kolla på film och äta tacos <3 
Och imorron blir det jobb igen.. Men jag är glad att jag får jobba! Synd bara att man inte kan ta vara på det fina vädret..


                          
                                                  Idag fick den här låten mig att gråta, så vacker, djup.


Kommentarer
Postat av: sis

Fint kort! <3

2011-07-05 @ 23:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback