Transormers

Hallå!
Igår jobbade jag 10-18, mycket seg dag om jag får vara ärlig.. Jobbade typ ensam i 5 timmar :/
Senare på kvällen åkte jag och Björn ner på stan och åt på ming och kollade på Transformers 3 i 3D :) .
Inte så jätteinne i dom filmerna, men den va helt okej, lite svår att förstå för min del, men den va väldigt bra gjord.
Björn som är lite av en nörd vad det gäller dom filmerna tyckte den va jättebra. Jätte god mat som vanligt och en jätte mysig kväll :)<3

Idag har jag vart på TP en sväng, kollat efter en bärbar dator, men fan va dom är dyra! Knappt ingen under 4000, så om man vill ha en skaplig så svider det i plånboken :( Men får spara ihop, skulle vara bra så jag kan fixa med mina bilder, blogga mm.
Köpte mig ett par skor som jag kan ha på jobbet, har haft så jävla ont i fötterna dom senaste dagarna, så nu hoppas jag att jag kan jobba utan att ha ont.
Marre och Sandra var här en sväng och hälsade på :) Spelade Uno som är förbannat roligt egentligen :P

Ne nu ska vi se vad vi ska laga för mat, sen sova. Måste gå upp kl 6 imorron och jobba 5 timmar, känns väl sådär att jobba 6-11 men men...
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback