Dags igen?

Nå, funtar på att börja skriva igen..? tumme upp eller ner?
Mår bra av att skriva av mig lite. Har skaffat en ny blogg, en nystart kan man väl säga. Ska bara fixa i ordning den, sen rullar vi på där.

Midsommar blev piss, mår skit, hostar och mår allmänt piss, så björn o jag låg o kolla film hela kvällen, mysfaktorn va på topp.
Tänkte ta o kolla lite resor nu, måste åka i vinter, om det blir thailand eller ej, det får vi se, men jag måste iväg, se mer än bara sverige! Vart ska jag åka?

Haft semester nu i en vecka, sååå skönt, och på måndag börjar sommar chemat.. Håll ut!
Haft en bra semester i ullared, mycke shopping och spel :) med johan och rebecca :)

Så ska jag fortsätta skriva om mitt liv eller.. hmm ja vi får se :)
Ha en bra dag allesammans <3


Kommentarer
Postat av: Tinos

Du borde ha en "tum-knapp"

2011-06-26 @ 17:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback